۱۳۸۹ دی ۲۶, یکشنبه

دکتر یوسف نژاد دردفاع ازحقوق اصل 44 ودفترخانه ها در مجلس سخن گفت

یکشنبه باهجمه وهیاهوی که ازقبل راه انداخته بودند روز سختی برای سران دفاتر پیش بینی میشد اما از آ نجا که ماهم خدائی داریم زنگ مجلس بصدادرآمد رئیس پشت تریبون قرار گرفت موضوع مطرح شد تنمان ازدیشب با برنامه خودجوش بیست وسی لرزید ولی باز امیدمان به خدابود گوشی رابرداشتم گفتم خدایا به امید تو  زنگ موبایل بصدا درامد شنیدم شخصی ازآن طرف میگوید دارم به مجلس میرم  گفتم اقای دکتر بعدازخدا باتوجه به اینکه درجریان مسئله میباشید دوم شماباید دفاع کنید گفت باخداباش حق هم باشمااست
صدای رادیو راباز کردم شنیدم بحث شروع شد مخبرکمسیون شروع کرد دل گرم شدم بعد مخالف صحبت کرد چون توکلی من هم به خدا توکل کردم نوبت زنگ اول صبحی رسید بله خودش بود خوشحال شدم گفتم خدایا شکرت دقیقا درچهارچوب قانون ورعایت عدالت واصل 44قانون اساسی راپیش کشید بعد رفت سراغ صلاحیت ذاتی سپس صیانت از قانون وحقوق دفاتراسنادرسمی وفق موازین قانونی به میان آورد گفتم دکتر ممنونم اگر رای نیاوریم خداراشکر کسی حرف مارازد
آری پس از چند دقیقه گوشییم زنگ خورد درصورتی که بقض کرده بودم آقای دکتر یوسف نژاد گفت خداکمکتان کرد ورای گرفتیم
ماجمعی ازسران دفاتر دفتریاران کارکنان دفاتراز سخنان دکتر یوسف نژاد وسایر نمایندگان کشوروبخصوص نمایندگان استان مازندران تقدیروتشکرراداریم

۳ نظر:

امینی گفت...

سلام همکار عزیز . تبریک می گویم . سخنرانی خوبی نمودند . من هم هنگام شنیدن سخنان ایشان متوجه شدم که ایشان اطلاعات خوبی را گردآوری نموده است و مستدل صحبت می نماید .

ساداتی گفت...

ماازهمه همکاران بخوصوص اعضای هئیت مدیره کانون وسایر نمایندگان وشماهمکار عزیز تشکر مینمائیم وامیدوارم این انسجام وهمدلی ادامه داشته باشد

م الف دفتريارازآذربايجان گفت...

باسلام وآرزوي سلامتي به سهم خودازدفاع
مستدل وقوي جناب آقاي دكتريوسف نژادازجامعه سردفتران كشور كه همانادفاع ازحق بودتشكرمي نمايم